ponedjeljak, 6. veljače 2012.

Evo mene

Evo kada sam konačno ponovo krenuo sa svojim postovima desilo se to da sam imao par vezanih loših stvari i opet nekako blog zapade u stranu  ko Sarajevo u snijeg.
Prošla godina mi se završila onako kako je i počela.
Dženazom.
Umro preselio ( kako god hoćete ) je jedan divan i mlad čovjek ( u 41 godini. kako starim sve mi se više pomijera ova granica " mlad " ). Poznavao sam ga relativno kratko vrijeme ali mi je toliko prirastao srcu da me njegova smrt ono baš žestoko izbacila iz kolosijeka. Kao da mi je umro neko najrođeniji.
Taman kada sam se oporavio od toga nova nevolja me snašla.
Ta nevolja će biti opisana u sljedećem postu jer jednostavno ne mogu zajedno sastaviti smrt mog dragog prijatelja i gluposti koje sam ja preživio.

1 komentar:

  1. Baklava, sweet potato, rice pudding, Chocolate pudding and many more items that allow the customers to visit mostly to the store.

    Baklava

    OdgovoriIzbriši